14 квітня у Києві відбулась перша практична конференція з фандрейзингу Raise It, де представники великих компаній, краудфандингові платформи, грантодавці, благодійні організації, українські ЗМІ та інші фандрейзери поділились своїм досвідом залучення коштів для найрізноманітніших проектів.
Координатор ‘Відкриваємо двері дітям’ також взяла участь у заході і розповіла аудиторії про те, як організувати повномасштабну громадянську кампанію з мінімальними фінансовими ресурсами.
Особливість нашого проекту полягає в тому, що він спрямований на системні зрушення в соціальній сфері країни. Ми розуміли, що проблема інтернатного догляду стосується не лише власне дітей та їх сімей, але зачіпає дуже широке коло дотичних сфер та питань, які неможливо вирішити зусиллями одної невеликої організації.
Для просування деінституціалізації в Україні нам потрібно було працювати одразу у кількох напрямках: інформування про недоліки інтернатного догляду, робота із владними структурами задля створення законодавчих рамок для деінституціоналізації та робота з іншими громадськими організаціями, донорами та бізнесом з розвитку експертної та фінансової спроможності до здійснення комплексних реформ.
Ми зіштовхнулись із ситуацією, коли необхідно не лише обґрунтувати неефективність системи інтернатів в умовах сучасної України, але і показати альтернативні способи вирішення проблеми, ввести в суспільний та медійний дискурс поняття 'розумної' та 'інфраструктурної благодійності', заручитися підтримкою і розумінням максимальної кількості комерційних, державних, громадських організацій, а також пересічних громадян.
Дієвий алгоритм, яким ми скористались для вирішення задачі, передбачав об’єднання суспільства навколо ідеї про відмову від інтернатного виховання, а інструментом об’єднання став краудсорсинг – консолідація ресурсів багатьох організацій та людей, кожен з яких може зробити всій невеликий внесок у процес реформування системи захисту дітей.
Ми почали з розбудови мережі партнерських організації, кожна з яких є експертом в якійсь з ділянок тієї стратегічної роботи, що має бути здійснена в межах реформи. Ми мали спрямувати їхню діяльність в широкому контексті, щоб робота всіх фахівців у регіонах допомагала рухатись в напрямку реалізації головної мети Кампанії – широкомасштабного впровадження деінституціалізації в Україні.
В результаті нам вдалося не лише сформувати мережі партнерів на загальнонаціональному та регіональному рівнях, але й мотивувати партнерів до фокусування своєї роботи на впровадженні деінституціоналізації в Україні, активній адвокації реформи серед державних службовців, широкій співпраці зі ЗМІ та прямої підтримки Кампанії та її проектів в Україні.
Консолідація ресурсів забезпечила всі ті результати, яких нам вдалося досягти за перші роки Кампанії, гарантувала максимальне поширення знань про інтернати та сучасні альтернативи інституційному вихованню дітей, постійне розширення партнерської мережі, життєздатність Кампанії загалом та її реальний вплив на зміну політики щодо дітей в Україні.
Інші новини
Підтримувати, посилювати та розширювати: рекомендації громадянського суспільства щодо використання бюджету ЄС
28.03 2018 Європа
Успіхи й прогалини в 2017 році: дані з 16 країн-учасниць Кампанії
14.02 2018 Європа
Використання фондів ЄС та участь громадянського суспільства: нова доповідь щодо впровадження деінституціалізації
19.12 2017 Європа
Зустріч партнерів Кампанії у Валлетті: оцінюючи пройдене та моделюючи майбутнє
13.11 2017 Європа
Прес-ланч у Чернігові: розбираємося у реформі системи захисту дітей
29.09 2017 Україна
Стратегічне планування у Чернігові
26.07 2017 Партнери