Відкриваємо двері дітям



Діджитал стратегія кампанії ‘Відкриваємо двері дітям’

17.02 2015 Україна


Стратегічний підхід до просування Кампанії в мережі Інтернет. Чітке розуміння цільових аудиторій та переконань, які ми хочемо донести, є гарантією ефективного залучення нових прихильників до громадянської Кампанії

В рамках цієї діяльності ми провели значну  роботу з розробки діджитал стратегії,  розкрутки сайту Кампанії, проведення пошукової оптимізації, та просування сторінок у соціальних мережах.

Головною метою інтернет-кампанії є підвищенні інформованості суспільства відносно проблеми інтернатної системи, її шкідливості для дітей. Основними задачами інтернет-кампанїі визначені такі:

  • Підняти обізнаність про проблему інтернатів на національному рівні
  • Підняти обізнаність про проект "Відкриваємо двері дітям"
  • Сформувати інтернет-спільноту небайдужих до проблеми людей

В реалізації діджитал стратегії ми провели оптимізацію роботи сайту Кампанії. Завдяки цій роботі у поєднанні з роботою по іншим напрямкам відвідуваність сайту на кінець 2014 року склала 20 000 користувачів та 10 000 читачів блогів.

Окремо ми працювали над сторінкою Кампанії «Відкриваємо двері дітям» у Facebook та промоцією наших інформаційних заходів через соціальні мережі. Це дало нам можливість інформувати про діяльність близько 25 000 користувачів соціальних мереж.

Цього року ми продовжуємо реалізацію діджитал сратегії та очікуємо на більше залучення активісті та небайдужих до питання захисту дітей людей саме через соціальні мережі та сайт Кампанії.

Запрошуємо всіх дізнатися більше про Кампанію та долучитися до допомоги дітям, що потребують родин!