Відкриваємо двері дітям



Соціальний ролик ‘Відкриваємо двері дітям’

7.10 2014 Україна


Візуальна інформація є першочерговим джерелом сприйняття світу та ключем до сприйняття та емоцій людини. Тому ми вирішили звернутися до співвітчизників через відео, передати в візуальних образах основні ідеї Кампанії та необхідність її підтримки в Україні

На початку серпня 2014 року ми розпочали роботу із створення соціального ролику на підтримку інформаційної кампанії ‘Відкриваємо двері дітям’. Креативна ідея ролику акцентує увагу на справжніх бажаннях дітей, що перебувають в ізоляції від соціуму в інтернатах та мріють про справжню сім’ю та люблячих батьків. Відео підкреслює необхідність залучення усього суспільства до вирішення проблеми та створення системи, що здатна дійсно ефективно гарантувати проживання в сімейних умовах для всіх дітей.

У вересні ми розпочали сам процес виготовлення ролику. Він включав в себе підбір акторів та локації, забудову локації та безпосередню зйомку, монтаж, озвучку тощо:

FotorCreated

В результаті спільної креативної роботи ми отримали соціальне відео, яке запустили в ротацію на національних та регіональних каналах по всій Україні.

Соціальний ролик ‘Відкриваємо двері дітям’:

Режисер ролику Максим Смєтана про відео:

‘Як людині творчій, режисеру, мені зрозуміла одна важлива річ – там, в застарілій системі дитячих будинків маленьких людей позбавляють індивідуальності, позбавляють  особистості. В першій версії сценарію ролик закінчувався в той момент, коли дівчинка, нарешті зустрічає своїх батьків. Але ситуація з дитячими будинками, з усиновленням настільки прикра, що  happy end був би просто недоречним. Для мене було дуже важливим показати, що ось усі ці діти все ще там, замкнені, і ти, глядач, якщо відчуваєш в собі таку можливість, йди та забери звідти людину, врятуй її’.

Загалом 25 регіональних та 14 національних телекомпаній підтримали Кампанію та розмістили ролик в ротацію. Також ми презентували ролик на 20 заходах в регіонах.

Ми надзвичайно вдячні та головному виконавцеві задуманої ідеї – компанії Digital Religion, режисеру ролика Максиму Смєтані та всій команді, яка працювала над його створенням і виходом в світ. Також висловлюємо подяку телеканалам, які підтримали ротацію ролика та долучилися до кампанії ‘Відкриваємо двері дітям’.